cs-zaborze.pl
Sie? serwer?w cs

Dyskusje - Zabawy na JailBreak

Kreatif - 2012-01-13, 19:43
Temat postu: Zabawy na JailBreak
Witajcie !

Postanowi?em napisa? zabawy jakie s? na naszym JailBreaku, oraz znalaz?em kilka fajnych nowych na necie :)

Zabawa w Sajmon m?wi


- Gr? zaczynamy s?owami " Zaczynam Gre w Sajmon M?wi "
Zabawa w kt?rej s?uchamy prowadz?cego tylko wtedy, gdy swoje zdanie poprzedzi
zdaniem " Sajmon m?wi "
- Gre ko?czymy s?owami " Sajmon m?wi ko?czymy zabaw? w sajmon m?wi "
- Sajmon m?wi kuca?, jest prawid?owym rozkazem
- Skaka? - Rozkaz b??dny i wi?zie? nie powinien go wykonywa?
- Zabawa si? nie ko?czy gdy Prowadz?cy sajmon powie " ko?czymy zabawe w sajmona "


Zabawa w ostatni? reakcj?

- Gra polega na tym, ?e wykonujemy reakcje zadan? przez
prowadz?cego, osoba kt?ra wykona zadanie ostatnia, mo?e zosta? zabita


Alfabet

- Gra polega na podaniu litery z Alfabetu
- Po podaniu litery wi??niowie musz? napisa? kolejno?? tej litery
w alfabecie
- Przyklad Np. Je?eli prowadz?cy poda liter? D wi?zie? musi napisac 4


Quiz


- Wi??niowie ustawiaj? si? w szeregu i po kolei wychodz? na wyznaczone przez
prowadz?cego miejsce
- Wi?zie? kt?ry zosta? wybrany, wybiera sobi? kategorie na jaki temat
chce aby pytanie zosta?o zadane
- Wi?zie? kt?ry nie zna odpowiedzi zostaje zabity


T?umacz


- Prowadz?cy podaje s?owo do przet?umaczenia
- Wi?zie? musi przet?umaczy? to s?owo na j?zyk angielski
- Je?eli jest zdanie do przet?umaczenia musi przet?umaczy? zdanie


Dyktando


- Jest to pierwsza reakcja do napisania zdania wypowiedzianego przez
prow?dzacego
- Poprawnie napisane zdanie zaczyna sie z du?ej litery i zako?czone jest kropk?
- Wyrazy w?asne piszemy du?? liter? rownie?
- Przyk?ad " Kot ma Jule "


Gra na opak


- Gra polega na przeciwnych ruchach wykonanych przez prowadz?cego
- Je?eli prowadz?cy z naszej perspektywy spojrzenia idzie
w prawo, to my idziemy w nasze lewo. Je?eli podskoczy to my kucamy


Eliminacja


- Gra mo?e odby? si? jedynie na mapach przystosowanych
do tego np. " mapa z 4 krzese?kami elektrycznymi "
- Polega na tym i? grupka ludzi wchodzi " pod kose " i gin?
jeden po drugim do momentu a? prowadz?cy b?dzie chcia? to
zatrzyma? ( zawsze musi zosta? jedna osoba )


>>
?lepe Dyktando


- Zabawa opieraj?ca si? na zasadach dyktanda
- Tylko gracze musz? sta? pod scian? odwr?ceni
do prowadz?cego w szeregu pod totalnym bezruchem
- Jest to pierwsza reakcja do napisania zdania wypowiedzianego przez
prowadz?cego
- Wi?zie? kt?ry wygra podaje numer od 1 do X ( w zale?no?ci ilu jest wi??ni?w )
- Prowadz?cy zaczynaj?c od kt?rej? ze stron, liczy wybrany numer i zabija t? osob? na ktor? wypad?o


Kamikadze


- Zabawa polega na odebraniu sobie jak najwi?kszej ilo?ci ?ycia
- Prowadz?cy wybiera budynek itp itd z kt?rego maj? skaka?
- Wi??niowie mog? skaka? ile razy tylko chc?
- Wygrywa zawodnik z najmniejsz? ilo?ci? hp


Kawa?y


- Zasady s? proste, dobry kawa? wi?zie? ?yje, kiepski kawa? wi?zie? zostaje zabity


Opis przedmiotu


- Gra polega na opisaniu przedmiotu swoimi slowami.
- Wiezien moze opisywac przedmiot w jaki sposob tylko chce
- Najlepszy opis przedmiotu wygrywa .


Kulki


- Zabawa polega na wystrzeleniu X kulek z magazynku a zadaniem
wiezniow jest zgadniecie ile kulek zostalo w magazynku
- W przypadku gdy dwie osoby zgadna ile jest kulek
zasada jest prosta kto pierwszy ten lepszy .


Zabawa w Mam Talent


- Czyli pokazac swoj talent .
- Prowadzacy wybiera pomysly ktore mu sie podobaly
fajne pomysly przechodza dalej kiepskie gina .


Zabawa w Odmienica


- W zabawie moze byc maksymalnie 3 osoby .
Prowadzacy nadaje zabawie dwie liczby ktorymi sa 1 lub 2
- Na znak prowadzacego 3 wiezniow wpisuje 1 lub dwa .
- Odmieniec bedzie osoba ktora napisala inna cyfre niz pozostala dwojka wiezniow
- W przypadku gdy wiezniowie wybiora jedno glosnie ta sama cyfre
to ginie osoba ktora napisala ja ostatnia .
- Odmieniec zostaje zabity .


Pary


- Gre mozna zaczac tylko i wylacznie przy nie parzystej liczbie wiezniow .
- Zabawa polega na parach . Po sygnale prowadzacego
wiezniowie zaczynaja biegac w jakims pomieszczeniu ktore pokazal prowadzacy .
- Gdy uslysza koejny sygnal kazdy szuka swojej prawy .
- Kolega ktory kucnie i da mu na siebie wskoczyc po czym
obydwoje wstana zostana uznani za pare .
- Wszystkie pary moge byc przypadkowe .


Pierwsza Reakcja


- Czyli kto pierwszy wykona reakcje zadana przez prowadzacego .
- Pierwsza reakcja musi byc nagrodzona .
- Osoba wygrana moze wybrac np. 2 wiezniow do zabicia .


Prawda lub Fa?sz


- Prowadzacy wyznacza pole dla prawdy i falszu
- Prowadzacy zadaje pytanie w ktorym jest pytanie
a odpowiedzia jest prawda lub falsz .
- Jezeli odpowiedzia jest Prawda osoby kt?re
staly na polu odpowiadajacemu falsz gina .


S??wka


- Prowadzacy podaje slowo do napisania
- Nie wazne z jakich liter je napiszesz ( duzych malych )
- Liczy sie szybkosc i osoba najszybsza wygrywa .


Traktorki


- W traktorki mozna sie bawic gdy zostalo 4 wiezniow .
- Prowadzacy dzieli ich na 2 grupy po czym na znak
prowadzacego wiezniowie robia wierze po czym musza w takiej pozycji isc
do wyznaczonego przez prowadzacego miejsca .
- Jezeli spadna zaczynaja od nowa .
- Grupa ktora przejdzie pierwsza wygrywa .


Zabawa w wojsko


- Zabawa podobna do Simon m?wi
- Zabawa rozpoczyna si? gdy prowadz?cy powie "Zaczynam zabaw? w wojsko"
- Po tych s?owach prowadz?cy m?wi "W prawo zwrot" i wszyscy TT odwracaj? si? w swoje prawo.
- Gdy prowadz?cy powie "W lewo" jest to polecenie b??dne i wi?zie? tego polecenia nie powinien wykona?.


Zabawa w AWP


w ta zabaw? mo?na si? bawi? wsz?dzie gdzie mo?na skoczy? z jakiej wysoko?ci. (najlepiej jakie? trampoliny itp.) 1 CT bierze awp i ka?e TT skaka?. I wtedy strzelamy z AWP bez celownika mamy tylko 5 strza??w(10 to za du?o bo by si? wszystkich zabi?o.) Lepiej si? pyta? TT czy chc? si? w to bawi? ?eby potem nie by?o, ?e FK.


Zabawa w Babajaga patrzy


CT ustawia sie pod jedna sciana TT pod druga, CT odwraca sie i mowi raz dwa trzy babajaga patrzy, gdy odwroci sie znow frontem do TT wszyscy wiezniowie maja byc w bezruchu na kucaka, jesli ktorys stoi lub CT zobaczy ze dopiero kucnal moze go zabic. Kto z TT pierwszy dojdzie do wyznaczonego miejsca wygrywa, najlepiej aby CT mial jakiegos pomocnika ktory bedzie pilnowal w momencie odwrocenia sie CT prowadzacego aby wiezniowie nie uciekali.


Kalambury


Prowadz?cy pisze na team sayu np. S?o? (o to mu chodzi) i przez mikro m?wi... Jest to zwierze... Nie ma nosa, ma du?e uszy... ten co odgadnie wybiera osob? do zabicia ;]


Lustro


Stra?nik wybiera jedna osob? z wi??ni?w. Aby wi??ie? prze?y? musi wykona? dok?adnie tak? sam? sekwencj? ruch?w jak stra?nik, je?li sie pomyli, zostaje zabity. Na tym polega gra w lustro. Przyklad: 2 przysiady, 1 skok, obr?t o 360 stopni, itp.


Gra Prezydent:


Przebieg gry: 4 CT wybiera jednego jako Prezydenta. Uciekaj? z nim gdzie? ( kampi? itp) a TT ma za zadanie zabi? go. Gdy Prezydent umiera nast?puje koniec rundy.

Zasady:
Nie mo?e by? wi?cej ni? 4 CT
Jest tylko 1 Prezydent
Otwieramy cele dopiero np. od 1:00
Prezydent mo?e u?ywa? tylko Deserta
CT ma prawo zabi? ka?dego TT bez konsekwencji
TT ma prawo zabi? ka?dego CT bez konsekwencji



Gra w ?wiat?a


CT m?wi: zaczynamy gr? w ?wiat?a. Wszystkie komendy si? nie licz? pr?cz komendy ze ?wiat?ami, kt?re CT wymieni przed zabawa, dla przyk?adu CT m?wi "zielone ?wiat?o - biegniecie", "???te ?wiat?o idziecie (shift)", "czerwone ?wiat?o stoicie". CT mo?e oczywi?cie wymy?la? w?asne ?wiat?a i komplikowa? je do kilku opcji.

Marynarz


Wi??niowie ustawiaj? si? w szeregu. Uruchamiaj? komend? say (domy?lne y) i na strza? prowadz?cego z broni pisza cyfre od 1 do 5.Prowadz?cy dodaje te cyfry do siebie i wychodzi mu suma(np:3+4+1+2=10).I zaczyna od pierwszej osoby wysuni?tej najbardziej w lewo.I strzela jej raz w nogi i tak dalej kolejno ka?dej osobie kolejnej w szeregu(w tym przypadku 10 strza??w).je?eli nikogo nie zabije to znowu wi??niowie pisza cyfry prowadz?cy je dodaje i od nowa.

Wie?yczki


Zabawa polega na zrobieniu wie?y szybciej ni? dru?yny przeciwne.
Zazwyczaj, dobieramy si? w pary 2 - osobowe lub 3.
Stra?nik wydaje znak, odg?osem z broni i robimy wie?yczki.
Ka?dy powinien sta? na koledze, nikt nie mo?e siedzie?.
Przegrani gin?.

Cheerleaderki


Do tej zabawy, potrzeba du?o wi??ni?w.
Uczestnicy dziel? si? na 2 b?d? 3 grupy.
Maj? wykona? jak najbardziej widowiskow? figur?.
Mog? sta? na sobie, kr?ci? si?, skaka?....
Ocenia CT, dwie najgorsze gin?, chyba ?e b?d? dwie na prawd? fajne.

Wie?a


TT maj? wskakiwa? na siebie tak zeby u?o?y? wie?e, a potem przej?? jak?? odleg?o?? w takim ustawieniu, jak wie?a si? zawali to banie dostaje osoba kt?ra spad?a i osoba na dole albo jak CT zauwa?y kto nie robi? TP to wtedy j?.

Szcz??liwy traf


Zabawa dotyczy czapek .
Prowadzacy ustawia grupe wiezniow w szeregu poczym kaze im sie
odwrocic plecami do niego .
Prowadzacy rozkazuje zalozyc dla wszystkich czapki ( jakie tylko chca )
Zadaniem wiezniow jest napisac rodzaj czapki na znak prowadzacego ktorych jest najwiecej .
Pierwsza osoba ktora trafi wygrywa .

Test na Inteligencj?


Prowadz?cy wyznacza kt?rego? z wi??ni?w, na ?rodek i zadaje mu pytanie np.

Przez pustynie id? g?siego, trzy ???wiki.
Pierwszy z nich m?wi:

- przed sob? widz? piasek, za sob? ???wika.

Drugi:

- przed sob? widz? ???wika, za sob? ???wika.

Trzeci:

- przed sob? widz? ???wika, za sob? ???wika.

Prowadz?cy do TT: Jak to mo?liwe....?
Jak to zadawa?em, to nikt nie wiedzia? ;d


Odp:
Trzeci k?ama?!

Niechciany ?yd


Prowadz?cy wybiera dw?ch Wi??ni?w, kt?rzy zostaj? ?ydami. Zadaniem reszty jest podej?? do tego, kogo chc? zabi?. ?yd, przy kt?rym b?dzie wi?cej os?b ginie.

Radioaktywne spray'e


Na jakim? wyznaczonym obszarze (np. w klatce) wszyscy robi? spray'e. Sprey'e musz? by? od siebie troszk? oddalone. I na znak CT wi??niowie biegaj? w r??ne strony z celownikiem skierowanym ku g?rze. A gdy CT powie "stop" wszyscy, kt?rzy s? na jakimkolwiek sprayu zostaj? zabici. Je?eli nikt nie stanie to zabijamy tego kto jest najbli?ej jakiego kolwiek sprey'a. Wi?zie? mo?e r?wnie? zosta? zabity za oszustwa takie jak:
-Patrzenie si? na to gdzie biega.
-Przemieszczanie si? po komendzie "stop".
-Kampienie w jednym miejscu.
-Wyj?cie spoza wyznaczonego obszaru.
-Wyj?cie spoza wyznaczonego obszaru.

Mistrz kierownicy


Opis zabawy: Wiezniowie przejezdzaja sie nawzajem-kto przezyje ma zyczenie.


Farmer


Gra polega na tym ?e kto pierwszy napisze s?owo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mu?kami) farmera , kt?rzy chodz? za nim na kucaka (ctrl) CT m?wi co farmer ma robi? Np. Kr?wki id? sie za nim my? na basen i wtedy wymy?la si? np.: jedna z kr?wek si? utopi?a i farmer wskazuj? kt?ra wybrana kr?wka ginie. Potem np. kr?wki id? poje?? trawe (boisko, czy co? z traw?). Potem np. farmer je doi i CT zabija t? np.: kt?ra da?a najmniej mleka itp. to ju? od was zale?y co wam przyjdzie na my?l

You Can Dance


Sajmon puszcza muzyk?, a TT ka?dy po kolei ta?czy CT ocenia w punktach od 1 do 5 kto b?dzie mia? najwi?cej punkt?w wygrywa, reszta ginie.

Byczki


Do zabawy potrzebujemy minimum 4 graczy. Prowadz?cy ka?e wi??niom zrobi? wie?yczki dwuosobowe, po czym osoba na dole wie?yczki musi usi???.
Nast?pnie na strza? z wybranej przez klawisza broni, zadaniem wi??nia siedz?cego jest zrzuci? swojego je?d?ca, czyli osob? na nim stoj?c?.
Wi?zie? kt?ry jest bykiem nie mo?e skaka?, wsta?, mo?e tylko chodzi? na siedz?co. Byk kt?ry zrzuci jako ostatni swojego je?d?ca przegrywa.
Osoba kt?ra z byka zosta?a zrzucona jako pierwsza r?wnie? przegrywa.
*Poszczeg?lne zasady ustala prowadz?cy.

HetmaN - 2012-01-13, 19:44

Ymm d?ugie i ciekawe, fajne zabawy. :-D
Davidex - 2012-01-13, 19:48

Kreatif ladnie ladnie tylko twojego autorstwa?
Kreatif - 2012-01-13, 19:49

Cz??? tak i cz??? nie. Napisa?em na pocz?tku ?e znalaz?em kilka nieznanych na necie ;)
Davidex - 2012-01-13, 19:51

Nieznanych all zabawy sa na jednym servie co gralem kiedys :D
Kona-Chan - 2012-01-13, 19:59

nom fajnie fajnie dobra lista ;) na pewno skorzystam z tych zabaw
Shift - 2012-01-13, 20:04

Bardzo fajne zabawy . Mnie zaciekawi?a zabawa w "Traktorki".
CrEaTiVee - 2012-01-13, 20:20

Cytat:

T?umacz


- Prowadz?cy podaje s?owo do przet?umaczenia
- Wi?zie? musi przet?umaczy? to s?owo na j?zyk angielski
- Je?eli jest zdanie do przet?umaczenia musi przet?umaczy? zdanie


Dobre.

Mam r?wnie? nadzieje ?e b?dziecie z tego korzysta? ;)

MuHeHe - 2012-01-13, 20:26

Fajne, Fajne oczywi?cie browar polecia?. ;)

Zaraz b?d? testowa? x]

DUDU? zHp - 2012-01-14, 08:23

no no no przyda si? + dla kreatuva
DiaablooX - 2012-01-14, 10:11

Zabawy ?wietne, bardzo du?o ju? si? odby?o ;]
ImXeQ - 2012-01-17, 16:49

Ja te? mam 4 zabawy , kt?re znalaz?em w internecie

Nazwa zabawy:Kozio?ki

Opis zabawy:W tej zabawie TT musi by? w 2 osobowych grupach. Pierwsza osoba kuca i druga musi przez ni? przeskoczy?, po czym sama kuca (nie mo?e i?? dalej!) i kolega j? przeskakuje itd.

Nazwa zabawy:Stolice
Opis zabawy:Zabawa prosta. CT podaje nazw? jakiego? pa?stwa, a TT na say pisze stolice. Pierwsza osoba wybiera osoby do zabicia(w zale?no?ci od ilo?ci TT, od 1 do 4).

Nazwa:T?umacz
Opis zabawy:Sajmon zaczyna gr? w t?umacza s?owami: Rozpoczynamy zabaw?/gr? w t?umacza, a nast?pnie m?wi s?owo lub zdanie do przet?umaczenia to np.: pies i wtedy TT musi przet?umaczy? dane s?owo lub zdanie na j?zyk angielski.

Nazwa zabawy:Kolorowa reakcja
Opis zabawy:CT zaczyna zabawe w pierwsza reakcje,kto wygra wybiera kolor wiezniow do zabicia=jesli wiezien wybierze np. zolty to simon zabija wszystkich zoltych(jezeli ten co wygral reakcje tez jest zolty to simon tez go zabija

CHRUNCHIPS - 2012-01-17, 17:13

T?umacz-jest -.-
Kolorowa reakcja-g?upie

A ja mam
McDonlad:
Wi?zie? proponuje stra?nikowi jakie? danie. Je?eli stra?nik si? zgodzi (spodoba mu si?) TT prze?yje, je?eli nie - dead ;D

Kona-Chan - 2012-01-17, 18:29

ImXeQ wykorzystam stolice i kozio?ki dzi?ki ;p

Dodam te? kilka kt?re wed?ug mnie s? fajne ;)

AWP

w ta zabaw? mo?na si? bawi? wsz?dzie gdzie mo?na skoczy? z jakiej wysoko?ci. (najlepiej jakie? trampoliny itp.) 1 CT bierze awp i ka?e TT skaka?. I wtedy strzelamy z AWP bez celownika mamy tylko 5 strza??w(10 to za du?o bo by si? wszystkich zabi?o.) Lepiej si? pyta? TT czy chc? si? w to bawi? ?eby potem nie by?o, ?e FK.

Babajaga patrzy

CT ustawia sie pod jedna sciana TT pod druga, CT odwraca sie i mowi raz dwa trzy babajaga patrzy, gdy odwroci sie znow frontem do TT wszyscy wiezniowie maja byc w bezruchu na kucaka, jesli ktorys stoi lub CT zobaczy ze dopiero kucnal moze go zabic. Kto z TT pierwszy dojdzie do wyznaczonego miejsca wygrywa, najlepiej aby CT mial jakiegos pomocnika ktory bedzie pilnowal w momencie odwrocenia sie CT prowadzacego aby wiezniowie nie uciekali.



Kalambury

Prowadz?cy pisze na team sayu np. S?o? (o to mu chodzi) i przez mikro m?wi... Jest to zwierze... Nie ma nosa, ma du?e uszy... ten co odgadnie wybiera osob? do zabicia ;]

Lustro

Stra?nik wybiera jedna osob? z wi??ni?w. Aby wi??ie? prze?y? musi wykona? dok?adnie tak? sam? sekwencj? ruch?w jak stra?nik, je?li sie pomyli, zostaje zabity. Na tym polega gra w lustro. Przyklad: 2 przysiady, 1 skok, obr?t o 360 stopni, itp.

DiaablooX - 2012-01-17, 21:49

To ja te? dodam swoj? propozycj? ;]


Gra Prezydent:

Przebieg gry: 4 CT wybiera jednego jako Prezydenta. Uciekaj? z nim gdzie? ( kampi? itp) a TT ma za zadanie zabi? go. Gdy Prezydent umiera nast?puje koniec rundy.

Zasady:
Nie mo?e by? wi?cej ni? 4 CT
Jest tylko 1 Prezydent
Otwieramy cele dopiero np. od 1:00
Prezydent mo?e u?ywa? tylko Deserta
CT ma prawo zabi? ka?dego TT bez konsekwencji
TT ma prawo zabi? ka?dego CT bez konsekwencji

Kreatif - 2012-01-17, 23:23

Nawet fajna ta zabawa w prezydenta ;D
Jutro mo?e j? wykorzystam ;p

HaRdKoKs - 2012-01-25, 21:00

Fajne zabawy. Masz piwo ode mnie.

[ Dodano: 2012-01-25, 21:26 ]
A zamiast tego chowanego i ganianego prezydent nadaje si? idealnie.

Kreatif - 2012-01-25, 23:07

Aktualizacja zabaw.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group